måndag 23 april 2012

the power of

Måndag och jag är på topp! Har haft en skön helg med konsert besök på lördag - queen konsert med stor kör och duktiga solister, söndag 80-tals show på Scala med lokala förmågor. Det är otroligt givande att fara på konsert själv och se andra uppträda. Jag blir så till mig och glad när jag ser hur andra levererar och njuter av att stå på scen och skapa musik. Det ger mig också en massa idéer och också en längtan att själv stå på scen och en övertygelse att det är det jag vill göra.. och det GÖR jag ju också!:) Fastän jag älskar att undervisa och coacha andra så är det minst lika viktigt för mig att själv få stå på scen, underhålla, beröra och utmana mig själv! Det tror jag också är en förutsättning att man själv är aktiv sångare för att vara en bra lärare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar