torsdag 19 april 2012

torsdag idag

Veckan har gått snabbt och nu har vi bara tre konserter kvar att göra imorgon. Sen tar jag tåget hem från Jyväskylä. Ska bli skönt med en ledig helg förrän jag börjar jobba. Jag börjar jobba på världshuset dagtid 10-15 mån-fre. Det är tänkt att jag ska vara mer eller mindre hela sommaren, man kan bli lite mindre också. Har iaf. en vecka semester i juli och så far jag ju nu i början på maj till Grekland så då tror jag nog att jag orkar. Sångstudion kommer att vara öppen till sista maj och ev. några strö lektioner ifall det är någon som är ivrig att sjunga istället för att ligga på stranden. Jag har även en hel hög keikkor, i juni varje helg och en del i juli och augusti också. Så nog kommer det att jobbas i sommar.. Men de e bara kul när man gör det man gillar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar