torsdag 28 augusti 2014

Gubbjävel

Tänkte prova ut nya höstskor i en av nejdens skoaffären.. men gubben i butiken hälsade mig med att "vad fejlas de? har du börja leik me pojkan?" Tänk att varje gång jag går in i denna skoaffär så går jag ut och är arg och tänker att det är sista gången jag går in där. Men detta var droppen, ALDRIG mer sätter jag min fot där igen, skit gubbe! Så, i efterhand kommer man ju alltid på något fenomenalt svar att ge tillbaks med men jag gick bara där ifrån. Fel kvinna och läge att jävlas med..
Tänk att det ska finnas så många idioter i servicebranschen! Gillar man inte folk och att betjäna andra människor så ska man inte jobba i den branschen. Från och med nu ska jag börja ryta ifrån när jag blir. Dåligt bemött och får usel service, gör det ni också! Se det som en övning i att våga säga ifrån och kräva det du har rätt till.

2 kommentarer:

  1. :( Gå tillbaka och ryt till ordentligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får vara, men i framtiden ska jag bli tuffare:)

      Radera