fredag 15 augusti 2014

Silver cross

Jag måste bara få visa er vår fina vagn! Det var av en slump jag hittade denna pärla när jag googlade runt där redan i vecka 10 och fantiserade om bebisvagn. Jag hade aldrig tidigare hört talas om detta märke och inte heller sett någon ratta på med en.
Silvercross är ett engelskt märke som funnits ända sedan 1877 och verkar vara ett vanligt märke där. Självaste prinsessan Kate Middleton har en likadan men i marinblå. Andra färger är ljusrosa, hel svart och så min då gräddvit/svart.
Det finns många olika modeller och det här är väl en av dem som är mera klassisk, lite retro i stilen.
Hela namnet på denna vagn är: Silver cross sleepover elegance. Jag köpte min via lekmer.fi och den var strax över 1000 €, så i priset jämfört med en splitterny Emmaljunga.
Vad jag längtar efter att få gå ut på en första promenad med bebin i denna fina!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar