torsdag 21 augusti 2014

Krasslig

Jag förvånades för några dagar sedan hur jag har fått vara frisk under hela graviditeten och sluppit alla förkylningar men så kom den då, dunderförkylningen. Vi har båda legat däckade nu i två dagar och försökt få tiden att gå, bl.a kollat x antal avsnitt av Suits:)
Jag tycker det börjar vända nu, känner  mig lite piggare och kanske efter en natts ordentlig sömn det kunde börja reda upp sig. Ikväll är kulturnatten här i stan men det får vi ju skippa.. Juthbackamarknaden imorgon skulle jag verkligen vilja orka på en sväng , få se..
Vi hade ju också planerat in ett besök till Kokkola bb men det får nu bli först om två veckor, om jag nu inte fött då redan!
Jag tröstar mig med nytt nummer av mama och vattenmelon som jag tydligen fått någon grej för..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar