lördag 13 september 2014

ändringar i schemat

Ikväll skulle jag egentligen haft keikka i Forsby och också förra helgen med 90-tals bandet, men något annat kom emellan så jag fick boka om :) Jag hade lite sett fram emot att göra två sista gigs med stora magen men så blev det ej. Kanske bra också, hade nog varit rejält tungt att stå och rocka loss förra helgen om jag ännu varit preggo..
Andra saker jag hade inskrivit in i min kalender var en gravidfotografering, fotvård och ett frissabesök. Turligt nog så hade jag Simon att foto mig två dagar innan hon kom och det blev riktigt fina bilder, jag ska visa dem imorrn. Fotvården ska jag nog boka in snart och likaså frissabesöket men tills dess sitter jag här med världens utväxt i håret och snustorra fötter.
Ikväll hade vi tänkt ta igen fredagsmyset som inte blev av igår eftersom jag somnade halv 8 och ikväll så tog det lite längre att få henne att somna och nu är även mor allt för trött för att plocka fram salta kexen.. Det är otroligt hur dagarna går snabbt och hur lite man hinner med fast man "bara är hemma".
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar