söndag 21 september 2014

helgen

Jaha, vad har ni gjort i helgen då? Här har det varit lugna puckar.. ;) I fredags kollade vi på postkodmiljonären och igår beställde vi take away mat och kollade på film.  Och vet ni, jag stortrivs!
Inte för att jag levde så vilt heller innan tösen kom till världen men nog är det ju ändå en stor kontrast till när vi bara var två.
Idag har vi firat min yngre syster Lotti i Edsevö. Keira fick träffa sin yngsta kusin Cazper som är snart 5 månader, storasyster Marielle och min äldre systers barn Elliot och Angelina. Roligt med många kusiner, sammanlagt har hon 11 kusiner från båda släktena. Nu ska vi fortsätta chilla här hemma, månne det kommer nåt intressant på televisionen ikväll?:)
Charlotte med Cazper och jag med Keira
:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar