fredag 26 september 2014

en helt vanlig dag

Hej hej helgen! Idag har jag sovit alldeles för lite, eller int nå..  men det ska inte få förstöra fredagsfeelisen :) Nu är ju Simon hemma i två dar och imorgon får jag förhoppningsvis sova ut. Kanske pumpa innan och så får han ge flaskan, tja?
några bilder som jag lyckats fånga ur vår spännade vardag..

En helt vanlig morgon hos oss. Har alltid kollat på nyhetsmorgon när jag e ledig, man lär ju sig så mycket om allt möjligt.

Finaste tjejen chillar i babynestet

Dagens lunch: avokado med räkröra. Det ser kanske snoffsigt ut men det gick supersnabbt att göra och jättegott!

4 kommentarer:

  1. Så fin hon e! :) å va hede ser gott ut!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får sova ut i helgen:)

    SvaraRadera
  3. Dina luncher ser alltid så smarriga ut! :D

    SvaraRadera
  4. Roligt att ni kommenterar!:) jag e lite slö bara å svara på kommentarer.
    Jag kan ju avslöja att jag en gång i tiden utbildade mig till restaurangkock, så intresset för mat är stort och jag "pynjar" gärna extra när jag sätter upp mat, fint ska de vara:) och roligt att testa på nya saker.. följer väldigt sällan recept.

    SvaraRadera