torsdag 25 september 2014

Denna veckan

Hallåjah! Bloggen har fått ligga ner de senaste dagarna eftersom det inte riktigt funnits tid eller ork. Vi hade en dålig natt här emellan och jag var så sjukt trött så har inte gjort något extra förutom sovit och ätit. Men igår la vi henne i egen säng och introducerade också tutten och då sov hon som en prinsessa!  Tur det att vi båda var utvilade för idag har vi varit på läkarbesök till Malmska. Lite nervöst var det att första gången åka med henne själv i bilen och få allt att tajma, men det gick bra och hon visade sig från sin bästa sida. Allt såg bra ut på kontrollen och hon hade gått upp i vikt precis som hon skulle, så nu börjar hon komma upp i "normalvikt"
Imorgon ser vi fram emot att bara var hemma och ta dagen som den kommer och vila upp oss inför fredagsmyset när våra vänner kommer på besök.
Jag ska försöka få in någo bilder imorgon, men det är Keira som är chefen:)



2 kommentarer:

  1. Ja det är inte enkelt det här med spädbarn och bloggar. Jag har väl kanske amningshjärna skulle jag tro, för att skriva blogginlägg är mycket svårare än vad det någonsin varit!

    SvaraRadera
  2. Ja men precis!! Jag förundras över att man faktiskt inte hinner mera än man gör när man "bara är hemma" Idag har jag hunnit göra mat till mig själv, yes! Tvätten, diskmaskinen och allt de andra har fått lämna.. Funkar inte att göra to do listor längre;)

    SvaraRadera