fredag 12 september 2014

min morgon

Vilken lyx att få sitta själv i lugn och ro och äta frukost medans de andra i huset sover. En lite stund för mig själv gör att min dag börjar på bästa sätt. Vi har haft en riktigt bra natt inatt. Hon åt vid 23.00 03.00 och 08.00. Det som gör henne mest nöjd är när hon får somna uppe på brösten endera på Simon eller mig efter att hon ätit, då somnar hon nästan direkt. Så nu ligger hon och goosar med pappsen tills nästa matning.
Jag har varit viktig med att äta rätt och mycket nu sen vi kom från bb för att orka och inte tyna bort. Jag tycker jag fick en bra rutin på bb, där fick man äta fem mål om dagen och det var riktigt lagom så det försöker jag hålla här hemma också.


2 kommentarer:

  1. Bra tanke där med ätande för att orka, jätte viktigt! Gjorde jag med å ändå rasade kilona av ammandet och vagnsprommisarna.. :)

    SvaraRadera
  2. Visst ja! Jag känner redan att kilona börjar rasa. Får trycka i mig nu bara så mycket jag orkar:) och skönt sen när man kan börja träna igen så man sku få nå muskler tillbaka. Känner sig aningen hängig nu ;)

    SvaraRadera