torsdag 18 september 2014

torsdagstankar - fast jag hela dagen trott de va onsdag..

Nu börjar jag känna mig lite som mig själv igen sådär lite på två veckor efter förlossningen. Vi har landat nu och sakta börjar det sjunka in att denna lilla typ kommer att bli en del av vår lilla familj!:) Vi har tagit det heelt lugnt dessa två första veckor och inte heller haft speciellt mycket besök men nu känns det som att vi e redo att möta resten av världen, lite i taget.
Hon sover oftast en lång tur på dagen, idag mellan 12 och 17 så då brukar jag passa på att fixa här hemma (om jag inte tar igen förlorad nattsömn)
Så.. idag har jag bakat dessa enkla goda turistbröd som ni ser här nedan.
Nu väntar vi äldsta moster på besök, yeeeh, säger Keira!

1 kommentar:

  1. Gaaah, yngsta moster vill å koma på besök. ATT JAG ALDRIG SKA BLI FRISK!!!

    SvaraRadera