måndag 8 september 2014

Vagnpremiär

Dagens projekt blev en första tur med vagnen in till stan och tjejen var så nöjd så! Leo fick också komma med och tänk han gick bättre i koppel när han fick gå fast i vagnen, duktig hund. Så, vad mer om det.. Nykabi är nog en perfekt stad för vagnpromenader, här finns många mysiga gator och trafiken är rätt så lugn. Jag har på känn att vi kommer att vara ut och skutta rätt ofta och min silvercrossvagn fick godkänt :)


Och jo.. om ni undrar så var Simon också med:) Jag vågar nog inte gå ut med både vagn och hund själv ännu.

3 kommentarer:

  1. Åhh, så härligt!! :) <3

    SvaraRadera
  2. åh, hoppas på jätte fina höstdagar som ni får njuta av på promenaderna :) jag e nog avundsjuk på dig som redan får mysa med er lilla...oj oj :D

    SvaraRadera
  3. Jaa, verkligen speciell känsla att fara ut med vagnen. Lite ovant ännu men detta blir ju nu vardag:) Skönt också när jag inte rört på mig på sisådär 8 månader nu;)

    SvaraRadera